2009-12-02
18:42:33

hallå (A)

idag så har jag börjat blogga igen (undrar hur många gånger jag har sagt det i den hära bloggen)
men men dag började men årets längsa sov morgon(A) och så var det litte trögt i skolan men jag var ändå glad :D

nu sitter jag här och har ingen anning om vad jag ska skriva så jag tänker visa några bilden som har tagits under den senaste månaden (A)


den här biden tog nån på min fördelsedag den 10 november
här är hela gänget som var med på min middag


min NYA MOBIL TOTALT ÄLSKAR


sofie och frida ur guliga :P


och en bild på mej innan annikas födelsedags fest :P

Postat av: Mariie

Däribland skulle jag egentligen ha varit, om jag kunnat komma över med båten :/ hoppas iaf att du hade sjukt kul! :)<3

2009-12-02 | 19:21:43
URL: http://baramariie.blogg.se/
Postat av: Linda

ja ... tråkigt att du inte var där med mej ..:( men jag hadde det fett kul (A)

2009-12-02 | 20:23:29
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: