2009-02-23
11:22:57

jo lite info om helgen

hej, jo jag harf haft en riktigt helg ska jag säga
Lördag:
jag och tina hade inget för oss så vi tånkte att vi kunde gå till farsta och köpa nått jag kom hem frpn farsta med två linen och taits. sen så hörde vi av paula och tänkte att vi skulle se på film hemma hos henne men det bkev att vi sov där alla tre och såg på melodifestivalen
vi somnade väldigt trötta för utom paula som inte vill sova när vi andra vill det. xD

lite sudigt blev det :D
Söndag:
jag och paula vaknade ganska tidigt typ halv 10 .. men vi gjorde oss redo för att åka in till stan
kl 12 var vi klara och så när vi kom ut var det otroligt med snö :P
men men vi var inte i stan så länga utan typ 15 minuter heheh ,,
lite bilder från stan
OSERIÖST
hur jag såg ut inan stan och ingan snöstormen
men dom andra bilderna är jag osäker om dom vill att jag ska visa XD

efter stan så var vi hemma hos mej ett tag och sen gick tina och paula hem till tina och åt
sen kom jag hem till tina och fick glass :P och sen gick vi runt och bara cillade men
sen skulle vi hemta en sak i sköndal och sen träffade vi robban och pratade lite och sen kom annika
ja sen blev det sent så jag gick hem och sonade nästan deräkt

men pussar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: