2010-02-12
14:19:22

dansen igår var inte så pjåkig

kan inte förstå att jag säger det men när det började blev det faktiskt ganska kul :), otroligt va ?
men men när den slutade var kl typ halv 10 och man hade prov dagen där på och hallå man kom ju i säng typ kl 12 ändå om man var fett trött helt ortoligt... men nu är jag fett trött eller är jag det :S jag vet inte men nu har jag inte mycket läxor kvar för nu är prover över FINALLY!!!! nu är det bara  so läxförhöret kvar hoppas, jag eller har jag missat nått ? kanske :S jag har sämst minne jag säger att jag ska skriva ner det, så glömmer jag att skriva det, och sen glömmer jag vad vi har :S hehe inte det bästa att göra (A)
PUSSAR från den senila kärringen, och trevlig helg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: