2010-02-13
18:29:51

gymnasiemani :S

hej hej :) jag är fett stressad över GYMNASIUM eller är jag upphetsad ?! JAG VET INTE LÄNGE:S
nu har jag gjort mina val och kan inte vara mer nöjd :) men ändå så vill jag bara komma in på mitt första val och tänkt om det är många som söker dit, jag får ett nervöst genombrott ... :'( JAG KOMMER ATT PLUGGA JÄRNET för nu finns det bara VINNA ELLER ta det andra valen ... SNYFT!!
skolorna är:
1. PLUSGYMNASIET :D, SPA-FIRSKVÅRD och HÄLSA
2. Kunskapsgymnasiet :) media profilen :)
det kommer säkert att vara kul att gå där med ;)
3. Sågbäcksgymnasiet :) måleri:)
det med :)
DET VAR ALLA men nu är det bara att KÄMPA OKEJ KÄMPAAAAAAAAAAAA!!!
PUSS!!! från ett nervöst genombrott

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: