2010-03-04
23:24:29

Vad ska man göra?

ni vet när man säger en viss sak och man menar tvärt om vad man sa, som t.ex gå här i från! (snälla stanna), eller jag vill inte prata med dej! (ring mej, så jag vet att du bryr dej), den här omvända psykologin förstår vissa, men det är svårt när man inte riktigt vet. jag använder den ofta, ibland blir jag sur bara för dom gjorde vad jag sa och inte förstod att jag gjorde min omvända psykologi. ändå om vi vill säga det budskapet i psykologin, så säger vi tvärt om. det brukar hända oftare bland vänner eller i förhållanden tror jag. och hur ledsen man blir när man får det man sagt och den inte finns kvar längre ..
vad ska man göra då?
(en fin solnedgång på Höklint i helgen)
Postat av: Marie

saknar dig redan gmn :(

2010-03-08 | 20:56:08
URL: http://baramariie.blogg.se/
Postat av: Annika thai zorn

man säger det man menar? för hur annars ska man kunna veta vad du vill? omvänd psykogi fungerar inte så. Men som svar på din fråga på vad man ska göra. MAn säger det man vill och vill att folk ska göra, annars är det svårt att veta eller hur linda`?

2010-03-10 | 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: