2010-10-20
09:13:59

Halleluja

Hejsan en månad av ovabrutet pluggande blir äntligen slut :P jippi för 10 min sen hade jag mitt etik prov och nu äntligen är den otroliga väntan över . jag var fett nervig .. men jag kännde att det gick bra, VÄLDIGT BRA JIPPIIII OCH NU ÄR JAG HYPER OCH JAG ÄR FETT HYPER JIPPIIIII :P
Jag känner att det börjar vända nu allting som har varit jobbigt är nu äntligen på väg uppåt JIPPI.
HEJDÅ AV EN AS HYPER LINDA :P litte bilder ifrån i sommras och bilder av några kopisar i skolan alla vill inte alltid vara med på bilder som jag själv :P hihi
Postat av: Marie

haha sköint för di ;) själv har jag typ as mkt plugg när jag kmr tbx te skolan, :/ =)

2010-10-29 | 12:00:53
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: