2009-02-19
16:51:01

den 19 februari

hej, jo vad hände idag da, jo jag var i skolan och gick där ifrån 8.15 till 14.40. man vad har jag att se fram imot? jo, sport lovet som kommer med stora steg och sen har jag 4 dagar i sälen :D och sen har jag två veckor av skola utan fredagen som är studiedag och fett skönt alltså och sen är det PRAO liksom hallå fett skönt, TVÅ VECKOR . i min föra skola vid förskolan med min gammla förskolelärrare som jag tycker mycket om. jag kommer ha en rolig vår att se fram imot .
och jag ska till gotland på sportlovet vid den 27 till den 1.
liksom jag tycker att vissa blogg skrivare nämner inga namn men dom är otroligt bortskämda och tror att alla läser deras blogg för att vi tycker det är intresant medans vi lässer den för att den är såå PATETISK!
aja jag ska inte säga nått mer men nu har jag en NO läxa som ska skikas till jose...
pussar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: