2009-10-12
16:15:05

12 oktober

hallå om ni undrar varför jag inte har bloggat i helgen är därför jag har varit sjuk och haft feber och ont i halsen och bara velat att dö :) , men men idag så gick jag till skolan jippi .. och min första lektion var NO JIPPI med min Älksklings lärrare Tove.... hon tror att alla ska förstå när hon bablar på det är fan orättvist och när man frågar snässer hon till med ett dumt svar som " men jag har en genomgång här, presis om det du frågar " och man ska kunna fråga inte sant ? och vi har ett prov med henne på onsdag fattar inte ett skit :O
aja dan flög på med svenska och matte prov :O fan alltså jag har inte hunnit öva när jag har legat nerstoppad i sägen med ont i huvudet :S fan vad svårt det var :( jag tror jag kommer att få ... IG :(
men men man ska inte tjata och ni ska jag plugga till toves hämska prov ... önska mej lycka till <3 KOMMER ATT BEHÖVA all hjälp jag kan få :( ;)
Postat av: XoXo Tina

Hoppas du kryar på dig krallis, älskar dig

2009-10-13 | 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: