2010-02-13
21:56:51

foton och att rita är mitt sanna jag

hej hej och hå :) det har varit en ganska slö lördag så jag tänkte bara skriva vad jag brinner för :)
Det är att FOTA och att RITA :D jag personligen älskar när jag fångar nått på bild jag sjunger inombords :) och när jag ritar nått och det blir det finaste jag sätt :) det finns inget bättre :) när jag blir stor vill jag åka runt i värden och fota otroliga saker : Vattenfall, Dalar, Hav, djur och Skog jag är inte en stats fotare jag gillar det natuliga några bilder jag fastnat för :
det är en otrolig bild :O ser ni man vill bara vara där och andas och känna fuktigheten :')
det är samma sak med den här men den är mer nordligare :) åååh så fint
otroligt landskap :')
jag älskar havets färger såå mycket !!
PUSSAR från fotofantasten :D
Postat av: Marie

Va gulligt :) mmm, men först åker vi till Kina så kan du ta bilder medan jag hittar en make åt dig ;) hahaha, så kanske vi får bo där lite billigare ;)

2010-02-13 | 22:35:37
URL: http://baramariie.blogg.se/
Postat av: Linda <3

Hahaha :) det är våra planer det ! :D och kom ihåg vi ska hitta en till dej med ;)<3

2010-02-14 | 16:44:17
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: