2011-02-06
11:30:43

det var en underbar morgon

Godmorgon mina vänner, ni vet när man vaknar och täket är exakt samma värme som du själv och sängen känns bara mjuk och underbar och så ser man solen igenom gardinerna.
Men varför ska en sådan underbar morgon gå fel? som vanligt när jag låg där tänkte jag efter igen.. ett mistag
Tänkte och visste att den som har gett mej sån smärta fans på samma postkodadress som mej. Jag fattar inte vad som gick fel. Men jag bör göra det som mina vänner tycker. men det känns bara inte riktigt avslutat.
Jag vet att jag själv går emot klippkanten om jag fortsätter gå. Men det är bara så jävla frestande. Jag kommer kanske få höra dem orden jag är uteefter. om jag bara ger upp allt. Men linda sluta... snälla Linda sluta vara dum i huvudet..
BÖRJA BARA OM!! men jag kan inte än..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: