2011-02-15
14:48:52

en tisdag

en vanlig tisdag, en helt vanligt tråkig tisdag
från en måndag som det hände väldigt mycket på.
till en tisdag som bara släpar sig fram
alla hjärtans dag, en måndag yay..
jag vet inte hur jag ska göra med allt, vad jag ska tycka, hur jag ska reagera, vad mina konsekvenser av mina handlingar är.
Men jag vill leva mitt eget liv, men även vill jag ha hjälp. Men jag vill ändå inte lyssna.. jag fattar inte att jag är så himla barnslig, lyssna och ta till dej. men ändå vill jag vara kvar..
"Linda, jag vet att detta kommer sluta illa" hur ska jag ta det ... hjälp nån? men jag vill ändå inte ha det,
tack för allt, men jag vet inte vad jag ska göra det är det bara.
Förlåt för att jag inte kan lyssna..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: