2011-02-08
12:26:42

LÄXCHOCK !!

hejsan ... när man kom till skolan idag blev man brutalt mördad med en massa läxor ... yaaaay.. men nu fick jag rada på att en uppgift som jag inte ens har börjat med ska ha varit inne sen i fredas :S YAY. har lärt mej en läxa ska bara fråga EMELIE för att veta vilka läxor man har:P, inte linnea iallafall ;) hahah puss linnea :D
men aja läxchocken känns otrolig ändå. nu sitter jag ensam i skolan och pluggar typ. har betat av två saker redan menjag har massa andra saker på listan också så jag får fortsätta arbeta :D
och jag borde skaffa mej en kalender och sluta lova personer att man ska träffas när jag inte vet vad jag ska göra .. :D otroligt ! borde skriva ner saker ! :D men puss sötisar,
PS. jag ska göra några fler VBolggar och inte så långa :D hahah alla har klagat på att dom är så långa :D puss älskar er ändå ;)
DAGENS LÅT :D LOVE !!!
the script - This=love
NUMMER 2 AV DAGENS LÅT :)
SMASH MOUTH - ALL STAR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: