2011-02-13
11:48:48

mardröm...

att sova så skönt men med en mardröm i släptåg är inget som jag vill iallafall.
att se min största räddsla utspela sig är inget man vill se varje dag..
vaknade upp med andan i halsen och tänkte ... varför är du rädd
din mardröm har redan utspelat sig...
första gången den kom var det för två veckor sen.. då var den inte lika stark
andra gången var för en vecka sen då började jag se ett mönster
tredje gången idag viste jag att min mardröm har gått i uppfyllelse
och nu ligger jag här och känner hur jag vet att akten har utspelat sig för en vecka sen...
att veta att man har blivit utnytjad... det känns inte bra
men jag ska göra allt i värden för att inte ska ske igen !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: