2011-01-19
11:18:46

...

Nu börjar det om igen, Kanske var det bästa. Det skedde av en anledning...  och jag kan inte ändra detta. ska göra det bästa av anledningen och lära mej...
Men kommer sakna din kropp emot min, ditt hjärtas slag, din blick. alla dessa minen börjar avta... ändå om det bara var en vecka sen jag såg, kände, hörde alla dessa minnen..
Det finns andra i världen.. och vi kommer hitta andra, men glömmer inte dig... och det vet du. kommer göra det bästa av det. Och nu sitter jag och häller långsamt salt i mina öppna sår... men jag ska inte störa längre. jag går vidare med samma kraft som jag har använt när jag reste mej som så många gånger... ifrån marken, ifrån det falska. Men dom som känner mej vet att jag reser mej upp och ser med klara ögon och går med rak rygg, Jag börjar processen nu för det är bäst för oss båda.
Postat av: isabelle

Du är stark du gmn, beundrar det grovt. <3

2011-01-19 | 20:54:31
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se
Postat av: Linda

Tack sötis, blir rörd <3

2011-01-20 | 10:31:18
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: