2011-01-31
09:23:51

vad är det som är så pinsamt?

hallå, jag undrar just den där frågan?
Vad är det som är så jävla pinsamt!? tänk er när vi var i "pinsamhets åldern" när allt var pinsamt.
Liksom jag tycker väldigt lite är pinsamt nu förtiden. Kanske om nån skulle sjunga och sjunger väldigt fult på tcentalen, men då tycker jag bara synd om personen. Men tänk er, när man själv gör nått är det en själv som har valt att göra det där.
Och allt som vi tycker är pinsamt är när sakerna går utanför Sveriges Normer. Som är mer regler än själva Sveriges lagbok. Tänk er det är inte ens regler!! våga sticka ut, fan gör det bara. Var dej själv, Det blir mycket roligare då! sanningen ser er alla i ögonen, blickar får alla, men Det är bara för att dom tycker att sveriges normer är heliga som Bibeln ! vad fan var lite crasy ! ändå om du gör bort dej själv men gör det roligt av det.
Våga skratta åt dej själv, saker som du har gjort och är otroligt kul att våga bjuda på dej själv.
man kanske blir personen som alla gör narr av för man själv har börjat men säg till om det blir för mycket. för dom gör bara narr av dej för att dom inte har nått annat att komma med ! haha
Lööve you! hoppas att ni har det bra, ta mina råd. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: