2011-03-04
14:00:47

gud svårt att koncentrera sig

ååååh massa läxor... och sen har man ingen koncentration... jag orkar inte det här..
men aja nu sitter jag på bibblan, och jag har gjort några failiga misstag redan hahah typsikt mej.
fan jag måste typ bara plugga idag känner jag lite smått.. etik är fan inte lätt när man ska lära sig en massa saker som betyder exakt likadant!! och man bra skit ner dej!! liksom hallå vad är det för skilnad på stress och stresspendeln... åååh döda mej långsamnt !!
ahahah nej gör inte det men det här provet kommer nog inte gå bra och sen får man reda på att man har engelska "test" som har exakt mycket betydelse som ett prov... men jag vet inte vad det är i det ? säg till om ni vet tack älsklingar ifrån spa, eller så ringer jag linnea och hon kommer bli lika förvånad som jag är nu ;) ahaha nej puss gumman
men aja nu ska jag försöka plugga... tror ni att jag kommer kunna klara det här??
hahha det tror inte jag ;)
Postat av: Isabelle

:O:O:O:O:O HAR VI ENG LÄXA???????

2011-03-04 | 14:13:49
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: