2011-03-13
08:16:05

en helig söndag

hejsvejs idag ska man till söderledskyrkan ;) och där ska man bli ledare :D yaaay jag har inte varit där sen min senaste konfermation. känner mej lite happy idag vet inte varför... kanske för att man hade något som knuffade på en hela natten. men aja jag vet inte vad som kommr hända sen, kanske det blir som det var eller att det blir något annat eller som vi var i mitten... just nu vet jag inte mer än att jag är trött och jag vill sova men jag kan inte sova om jag har ljud om kring mej ...
jag hoppas att ni alla har en bra söndag. och att ni kommer vara lite herliga idag ;) det är trotts allt söndag.
igår var det sååå vårigt i luften så blev helt kär :D YAYAYAYAYYA jag hoppas att våren håller i sig, jag älskar våren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: