2008-10-02
22:07:25

här sitter jag, måste jag sova?

helluuu , idag har det varit en ganska jobbig dag, jag vaknade med ett hår som såg ut som om en katt hade hostat upp en hårboll på huvudet , men iaf så började skolan med svenska som jag blev tvungen att skriva en recention som handlade om typ den bästa boken jag läst "Heder" som hanlar som en flicka som har "smuts kastat" deras famil bara för hon dansar , men efter svenskan så hade jag engelska , som jag var för trött för att bry mej typ :o,  skulle jag ha språk men det var in ställt men alla mina andra vänner hade det så jag gick i koridoren typ i en timme fett tråkigt, sen hade jag lunsch och det var några mjuka potatis bullar *ush* , men efetr det hade vi so som handlar om att jag, tina och paula ska ha ett föredrag för fyror i kvicken , men det går inte så bra , men helt okej faktiskt, men efter det hade jag no själv, jag arbetade med nelly och elin . det gick faktist bra. sen efter det så hade jag simning som GICK uselt värkligen ... jag hade sjukt broton , och jag glömnde nycken i låset , fyfan . men inget var stulet som tur var , efter så skyndade jag hem och åt äntligen (A), och sen har jag packat sen dess nej, men litte då och då, jag fick också reda på att jag ska till en gute fest med marie / en film kväll det kommer bli hur kul som hälst, men det roligaste är att träffa pappa igen och komma här ifrån litte , men kommer sakna alla. men jag finns på mobilen lämmnar datan hemma , hejsvejs
En bild från i sommras vist är det fint på gotland (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: