2008-09-28
20:44:30

länge sen?mycket som hänt

hej , det har hänt en hel del sen jag bloggade sist , jag hade en pojkvän som lämnade mej som jag ville ha tillbaka (det vill jag fortfarande), jag började skolan igen , mormor dog :(, jo jag kan fortsätta i evigheter .. men just nu vill jag börja om rätt rält... som exempel bli en bättre människa ..
det är så mycket jag kämpar för men det blir aldrig av .. varför är frågan?
just nu vill jag bara se mej som flickvän igen .... men det kommer aldrig hända,
jag vill är kär i kärleken som alla som har värkar vara så lyckliga och vill se sig själv med den där perfekta killen , när man pratar om lycka då pratar man om KÄRLEK jag hade kärlek men krossades för en annan tjej tog han ifrån mej .. om man bara fick se sig själv igen så lycklig...
men jag kämpar för mina älsklingar istället , och om han älskar mej så får han kämpa att ha mej !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: