2009-02-21
12:06:47

Jag är ett harry potter fan

hej klockan är inte så mycket men jag kunde inte somna om för insedenten igår ... jag säger bara att min grane har ett stort problem ..
men men jo jag tänkte jag berätta lite om min boksmakjag har varit ett Harry Potter fan ända sen min syster marica läste ett kapitel för mej när hon var inne i harry potter värden haha men  nu är jag fast i dom



Harry Potter bökerna är otroligt bra om man fastnar i dom, de handlar bara om trolkarar och häxor. men det vet redan många

Första boken Harry Potter och de vises sten, är den okej bok den är inte speciellt långa untan bara 200 sidor tror jag . men mman måste läsa den om man vill förstå allt.
Andra boken Harry Potter och hemligheternas kammare, är faktist en av mina favoriter för det finns otroligt roliga meningar som man inte kan hålla sig för skratt :D
Tredje boken Harry Potter och fången från Azkaban, är också en favorit. vem försöker jag lura jag älskar dom alla. men iallafall den här boken handlar om att Harry får en ny att älska. men jag vill inte säga förmycket men ni mäste läsa den för att förstå
Fjärde boken Harry Potter och den flamande bägaren, är den längsta tror jag med 1000 sidor men den har mycket att erbjuda för den är då när det spänande börjar
Femte boken Harry Poter och fenixorden, är också en av de längsta då är det är en bok jag tycker att ni borde läsa det är enu en ny försvar mot svartkonster lärare i skolan som gör Harrys liv jobbigt
Sjätte boken Harry Potter och halvblodsprinsen, är den näst sista boken där händer det mycket nu är det en ny troldrycks lärare som avgudar harry .
Sjunde boken Harry Potter och dödsrelikerna, är den sista där allt avgörs den är otroligt BRA , det är så mycket som händer i boken att det inte är klokt

Här är har ni lite information om min bok smak och det kmommer mer böker låvar xD.
PUSSAR <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: