2009-02-17
18:03:40

hej, det var länge sen

nu har jag bestämt mej att börja skriva igen, ändå om det inte kommer att vara så mycket men iaf det är en början , aja vad händer idag da jojo . vi hade först no, jag höl på att dö av allt vi skulle kunna för vi har prov imorgon i teknik och nu kom jag på att jag måste lämna in en sak som visar hur mycket el man förbrukan typ ... JOBBIGT!
MEN MEN livet måste gå och vi har ju sport lov om en vecka :D
sen efter NOn så hade jag ENG läxförhör och det gick väl okej, hoppas vi ..
efter det hade jag SV och jag skrev i boken om mej
efter det hade vi lunch och vi fick kyckling bitar med ris och det var helt okej , efter vi hade ätit så gick jag och tina och fida till gubbängens c, och köpte nått trår jag
sen hade vi SO och vi har just nu relion med kristendomen (ortodoxa,katolska och protistanta) och vi skulle ha ett ekumeniskt möte typ jag gjorde mitt i föra torsdagen men det var många som inte han då
sen efter det hade vi matte prov och jag kunde inte så mycket på B-DELEN men hoppas att jag får G iallafal

aja nu ska jag plugga hårt så ses <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: