2009-10-08
17:02:05

Är barn så taskiga?

jag vet inte men när man var liten, sa man så mycket som verkligen sårade andra. Men man inte visste det själv, tänk själv en snöboll gjorde inte så mycket. Men fula ord som att man var knäpp eller inte som andra gjorde verkligen ont.. det är nog många som tror att mobbningen är slut i landet, men den finns fortfarande idag. Men mycket hemlig. Det är som att inte låta någon få sitta i samma bord eller kanske utfrysning, vissa tror att utfrysning inte gör nått men för den som utfryst är det ett rent helvete. Jag vill stoppa mobbningen men det är så svårt när man inte ser den. Det är många som har det svårt både i skolan och hemma . därför vill jag att B. R. I. S ska få mer pengar så barn som verkligen har dåligt kan få hjälp. Men då kommer frågan varför är barn så taskiga och bara dom som har mobbas förstår det? Jo barn tänker sig inte för dom har inget samvete än eller det vet jag inte.. men det måste vara något som gör att mobbning fortsätter. Det är nog det hemskaste eftersom jag vet vad som ger för efter verkningar... När de mobbade är vuxna har dom fått en osäkerhet som att inte våga stå upp mot folk ...
jag vill stoppa detta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: