2009-10-09
15:32:57

lite om mej :P

hej jag tror ni vill veta lite mer om mej så här kommer en bild och ett test:)


Hur bor du: i en lägenhet med mamma och syrran :P
Brukar du komma i tid: ja, det går i släkten :)
Hur lång är du: 176 cm
Kan du laga mat: NEJ
Vad jobbar du med/pluggar du: Ja jag pluggar går i 9an
Vad har du på dig just nu:en Skjorta, ett blått linne och ett par leggings
Har du någon fobi: JA SKREKFILMER :S
Hade du en bra kväll igår: Jo det var kul
Vilket är ditt senaste inköp: jag vet inte (A)
Din favoritdryck på morgonen: choklad
Var fick du dina senaste pengar ifrån: barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: jaah
Vad hade du sönder senast:en hårsnod :(
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: X cider:P
När gjorde du senast något riktigt dumt:vet inte men ofta gör jag det XD
Saknar du någon just nu: Ja , pappa
Vad ska man göra för att få dig irriterad:retas
Någon jag stör mig på: vissa ibland
Intressen: teater, kompisar mm
senaste person du kramade:sofie
Senaste person du ringde:marica
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast:vatten
Vill du ha barn: nej inte just nu
Längtar du till din nästa födelsedag: ja den är snart :)
Har rakat dina ben någon gång:ja
Är du sugen på något nu: ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: driker inte caffe
Använder du hudkräm:nej
Attraheras du av män med skägg:JAA
Micro-pop eller poppa själv:båda
Brukar du baka:nej
Röstade du i det senaste valet: nej var typ 13 då
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:ja det är jag väll
Vilken låt lyssnade du senast på:HAN VAR ETT KRYP :D
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: matt rester
Har du pengar på mobilen:ja abonomang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: