2011-02-27
16:11:38

gotland + videoblogg med marie

hejsan nu har jag varit på gotland i 2 dagar nu :) jätte skönt, har saknat det så grovt
men jag ska plugga lite etik och så men jag tror jag ska ta en promenad i det finna vädret :)
men ni får ha det så skönt
här är en videoblogg med mej och marie :) är lite werid men vi bjuder på den :P

lindasoderstam.blogg.se
Uploaded by lindasoderstam. - See video of the biggest web video personalities.
HAHAHH jag är lite konstig i den här videon men var lite trött på att göra om den hela tiden ;) men puss puss
Postat av: Marica

Gud så du svär! Inte fina ord som hoppar ut din mun :P

2011-02-28 | 11:37:46
Postat av: Marica

*ur

2011-02-28 | 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: