2011-02-14
11:20:38

love is in the toailet

liksom det är ju bara skit snack allt ihop.
Kärlek finns över allt om kring oss, men bevis på att det finns inget.
Vi får lita blint på varandra att vi älskar varandra.
men är det kärleken vi vill åt om vi inte kan bevisa den?
Kärlek innefattar trygghet, bli böhövd, vissa medkännsla och kännslan av att de är någon som skulle sakna mej om jag försvan
men ingen kärlek... kärleken är så himla ostadig.
men allting som vi älskar kan vara familjen, vänner, objekt och "kärleken"
Det roliga är att vi inte räknar med tre av de fyra, utan att den fjärde som vi krättsar om. 
Har jag nån som kan älska mej, har jag en pojkvän eller en flickvän som kan visa mej att jag är anledningen varför jag lever.
MEN hallå hör ni inte hur stört det låter?
VI behöver inte en andra hand för att leva, vi behöver oss själva. vi behöver inte den "heliga kärleken" snälla var en individ som kan leva för sig själv.
HAHA ha en bra alla hjärtans dag ;) hahah
men kom ihåg du är en individ som lever exakt likadant som alla andra.
+ om du hittar den där personen som kommer älska dej över allt, så är det bara en av alla som älskar dej. glöm aldrig det det är många som älskar dej för just den du är! vänner familjen alla älskar dej och du behöver inte ändra dej !!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: