2011-02-13
15:48:42

saknar men längtar inte längre

kan inte hjälpa att jag fortfarande bryr mej om dej..
jag fattar inte ändå om man hatar en person så kan jag inte göra något att min hjärna automatiskt går över till dej.. och sen hittade man kameran.. kameran som innehåller bilder på oss två.. den sista dagen som vi var ett lykligt par. Otroligt hur två kan rivas i tur bara under en natt.. det är ganska kul att det kan ske.. men aja vad ska man göra det är historia nu.
historia ... historia, det kan inte skrivas om nu iallafall
Postat av: Isabelle

Veckans blogg tävlingen är nu avslutat.

Kika in och kolla om det var du som vann :)

2011-02-14 | 10:06:46
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: