2011-01-03
23:38:08

<3

kärleken är blind, man ser inte de man annars skulle skygga för.
Men varför blir vi kära?
De är en fråga jag alltid varit nyfiken på. När jag insåg hur mycket den personen betyder för mej. Jag såg de när jag låg emot hans rygg, hörde hans klara andetag, hörde hans hjärta slå fortare av min beröring, hörde hur jag själv sa de orden som jag aldrig trott att jag skulle säga över huvudtaget till en person.
Jag tänker fortfarande tillbaka och vill vara tillbaka där och bara känna tryggheten som fans där. Ingenting betydde nått för mej under de ögonblicket. De som är skönt är att just nu kan jag komma tillbaka till de ögonblicket.
Men rädslan över att man aldrig är nog, att man aldrig är den personen som man tror han vill ha. Men de kan jag vist vara utan att veta de själv.
En blick säger mer än tusen ord, och den blicken glömmer jag aldrig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: