2011-01-25
11:16:30

skyddet vittrar långsamt sönder

jag som hade byt upp ett skydd igen, men vad fan när man hörde sms signalen, försvann allting igen. som en sten emot ett glas fönster. nu är jag naken igen bland en massa av folk. försöker skyla mej men nu är det försent... alla har sett det.. den sårbarheten. nu vet jag att om du vill ringa kan du göra det men jag kommer nog inte få höra ringsignalen på länge ... jag vet inte hur jag ska göra... fan denna känsla.
Det blir långsamt bättre, men när jag ligger i sängen när månen lyser in på mej. Tänker jag tillbaka.. och häller saltet som ligger placerat som vanligt bredvid sängen och jag tar upp saltet och häller det över mina sår. det svider men det känns så bra att känna smärtan, smärtan klarar jag med glömskan är min värsta fiende.
på dagarna vet jag att jag har annat för mej, men du finns där men jag hatar det...
Postat av: .

I read your Blog every day. It's sad... I hope you find a nice guy who really love you.

Head up!

Greetings.

2011-01-25 | 12:27:09
Postat av: Linda

tanks who are you?<3

2011-01-25 | 21:36:01
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: