2011-01-28
11:48:44

svag eller stark?

är det starkt att förlåta eller är det svagt?
är det starkt eller svagt att resa sig men inte slå tillbaka?
Jag vet inte... kanske jag är svag och vek men det känner jag mej inte.
Jag bör slå tillbaka men vetskapen att det kommer ett hårdare slag om jag gör det.
Men hur gör man för att få folk nöjda? Utan att ge sig ibland?
Stark och svag är inte som svart och vitt.
Vi kan vara det men på olika sätt och det vet vi om. Men varför klassificerar vi varandra som svaga, starka. när vi vet att vi alla är lika olika. Jag själv är svag på att ta konflikter, men jag är stark att kunna resa mej när man är helt blåslagen. Alla är olika!
Jag vet att alla jag har gett en chans för mycket kanske inte förskänar den, men det är min tro.
ALLA KAN ÄNDRAS! och alla har en bättre sida! alla du, jag, och alla andra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: