2011-03-10
17:04:02

När är det min tur att berätta min sida av historien?

Jag vill lyssna
Jag vill förstå
Jag vill älska dej
men jag orkar inte lyssna på dej mer, när fan är det min tur att få dej att lyssna?
när är det min tur att berätta för dej hur mycket det här skadade mej?
när är det min tur att få höra att jag betyder något?
men nej jag ska lyssna som en litten snäll flicka,
NU vill jag ha min tur
om du älskar mej
bevisa det för jag tror dej inte
nu har jag svartmålat dej och du förtjänar det.
du kan sätta dit färger igen om du kämpar, jag är värd detta..
och den här gången är det inget snälla, för det här är något jag borde gjort för länge sen
Jag lyssnar
Jag förstår
jag...
men jag orkar inte lyssna på dej mer, när fan är det min tur att få dej att lyssna?
när är det min tur att berätta för dej hur mycket det här skadade mej?
när är det min tur att få höra att jag betyder något?
men nej jag ska lyssna som en litten snäll flicka,
NU vill jag ha min tur
om du älskar mej
bevisa det för jag tror dej inte
nu har jag svartmålat dej och du förtjänar det.
du kan sätta dit färger igen om du kämpar, jag är värd detta..
och den här gången är det inget snälla, för det här är något jag borde gjort för länge sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: